vrijdag

Bloggersevent bij Modezza Mode in Veldhoven

Gisteravond was ik samen met collega-bloggers uitgenodigd bij het bloggersevent van Modezza Mode in Veldhoven. De dames van Modezza ken ik al een jaartje of zes maar erg genoeg was ik nog nooit in de winkel geweest. Modezza, vroeger bekend als Tessa's Fashion, heeft namelijk alle jaren bij ons op de Grote Maten Beurs in Eindhoven gestaan. 

Tijdens het event konden wij genieten van een drietal modeshows van kleding uit de winkel van Modezza en lingerie van Nicky's Lingerie uit Eindhoven. In de straat was er een knusse kerstmarkt en de deur van de winkel stond open dus ook bezoekers van buitenaf kwamen kijken. Al met al dus een hele gezellig bedoening. 


Het bloggersevent begon om 19 uur. Ik was vroeg van huis gegaan omdat ik wist dat er file zou staan maar met 40 minuten extra ingecalculeerde reistijd was ik toch nog een kwartier te laat. De eerste modeshow was dus helaas al begonnen. Het werd me gelukkig niet kwalijk genomen en ik werd hartelijk ontvangen.

De modeshow was koud afgelopen en met een kop thee nog in mijn hand kregen we ieder een cadeautje namens een aantal vertegenwoordigers. Door loting werd ik de gelukkige bezitster van onderstaand shirt van Dyanne+. Heb het meteen gepast en het is helemaal mijn ding. Typisch Marlon, basic met net iets extra's. Iets wat ik over een aantal jaren nog leuk vind om aan te trekken. Tevens een hele mooie kleur! De andere dames kregen elk een ander kledingstuk. Daar gaan ze vast zelf over gaan bloggen dus ik houd verder mijn mond.  


Na iedereen begroet te hebben ben ik rustig gaan rondkijken in de winkel. Modezza is een ruime winkel van zeker 100 m2. De kleding hangt overzichtelijk, op kleur, op artikel, en je kunt relaxed een rondje lopen en alles bekijken zonder dat je het gevoel krijgt dat je rekken overslaat. Ik zag duurdere merken hangen maar ook kleding die goedkoper is dan bij een standaard Miss Etam of MS Mode. Ook zag ik kleding voor de rijpere dames en kleding voor de hele jonge meiden. Een goede keuze van de inkoper al zeg ik het zelf. Van de eigenaresse hoorde ik dat de winkel komend voorjaar zelfs twee keer zo groot gaat worden. Dat wordt shoppen! 

Ondertussen was mijn oog gevallen op een shirt met de tekst #SELFIE. Echt leuk... weer zo'n Marlon ding. Basic, grappig, mooie kleur, op veel manieren te combineren (sportief of juist netjes onder een jasje) dus die wilde ik hebben. Bleek dat er in de goodiebag die we later kregen ook nog eens een cadeaubon zat van Modezza zelf waardoor ik het shirt gewoon bijna voor nop kon aanschaffen. Nou, die hangt dus nu in mijn kast dames, helaas voor jullie. 

Verkoopster Conny showt hem hier. En... ze zijn nog te koop hoor, zelfs online en in twee kleuren :).
De goodiebag die wij kregen heb ik thuis uitgepakt en daar zaten leuke gadgets in van meerdere grote maten merken. Verder een chique ingepakt cadeautje. Ik dacht een kerstkaart maar wat schetste mijn verbazing, het was nog een cadeaubon. Een bon van Nicky's Lingerie. Zo lief! Binnenkort ga ik dus ook haar winkel bezoeken (en daar ga ik geen zes jaar op wachten) en dan zal ik er een aparte blog over schrijven. 

Wij werden hartelijk bedankt dat wij gekomen waren, Nou, ik kan alleen maar zeggen Modezza bedankt dat jullie mij uitgenodigd hadden. Wat voelde dat goed zeg. Wat een waardering voor wat ik doe. Echt als een kroon op mijn werk nu ik me al ruim 13 jaar inzet voor de grotere maten. Geweldig dat ik hierbij mocht zijn en dat ik zo verwend ben! 

Wil je de verhalen van de andere blogsters lezen? Iris, Els, Bernadine en Suzanne waren erbij. 

Nieuwsgierig naar Modezza? De winkel kan je vinden aan Meiveld 161, 5501 KH, Veldhoven of online. Like ze op Facebook om geen enkele actie te missen. 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten